بازار فروش پارچه متقال رنگی در بازار جهانی

متقال یک نوع پارچه نخی است. این نوع پارچه از خانواده کرباس است اما از کرباس لطیف تر است. این نوع پارچه به دلیل خام بودن و هیچ نوع عملیات رنگ و چاپ بر روی ان صورت نگرفته است در بازار پارچه متقال برای تهیه تشک ولحاف به کار می رود.

انواع پارچه متقال                                                                                                                                                                                                      

  • پارچه متقال پنبه ای
  • پارچه متقال کتان
  • پارچه متقال الیاف مصنوعی

از جمله کاربرد پارچه متقال

  • تهیه تشک ولحاف
  • تولید انواع ساک های تبلیغاتی
  • استفاده ارایشی(اپیلاسیون)

تولید کننده پارچه متقال ارزان

پارچه متقال ارزان پارچه هایی پر طرفدار هستند که به سبب قیمت مناسب شان مورد توجه مشتریان قرار می گیرند. زیرا این پارچه ها در زمینه گردگیری و نظافت منزل به کار می روند که بهتر است پارچه هایی با قیمت مناسب استفاده شود.                                                                                                                                                                               

بازار فروش پارچه متقال رنگی در بازار جهانی

خرید عمده پارچه متقال صد در صد پنبه

خرید عمده پارچه متقال صد در صد پنبهبه علت انکه این نوع پارچه  الیاف طبیعی دارد با نام پارچه متقال پنبه ای به بازار معرفی می شود. پارچه های متقال پنبه ای صد ردصد از جمله منسوجاتی است که مردم غرب ایران متقاضیان اصلی این پارچه می باشند. مردم کرد از این نوع پارچه برای درست کردن فیتیله های گیوه کردی استفاده می کنند. باید در خرید پارچه به نوع جنس پارچه وقیمت ان توجه داشته باشیم.پارچه متقال پنبه ای از پنبه صد در صد تولید می شود. این نوع متقال با کیفیت ترین نوع متقال موجود است و به صورت نازک و ضخیم تولید می شود. پارچه متقال صد درصد پنبه دارای کاربرد های متعددی است،از جمله در تولید کیف و کفش،انواع پوشاک و کالای خواب مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش پارچه متقال رنگی در بازار داخلی

فروش پارچه متقال رنگی در بازار داخلیپارچه های متقال رنگی به علت قیمت مناسبی که دارند طرفداران بیشماری را به خود اختصاص داده اند،خرید این گونه پارچه ها توسط فروشگاه های انلاین با قیمتی مناسب تر از بازار قابل ارائه می باشند.

از پارچه متقال رنگی بر اساس نوع الیاف و کیفیت ان،در تولید انواع روسری های نخی،لباس های فرم شرکتی و اداری،لباس های فرم بیمارستانی،تونیک های دخترانه استفاده می شود.

از مهم ترین ویژگی های پارچه های متقال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جذب رطوبت بالایی دارند
  • پرز پرزی نمی شوند
  • پارچه های محکم و با دوامی هستند
  • به راحتی اتو می شوند
  • دوخت این گونه پارچه ها به راحتی انجام می گیرد 

قیمت جدید پارچه متقال رنگی در سال ۹۸

قیمت جدید پارچه متقال رنگی در سال ۹۸قیمت پارچه خام همیشه ارزان تر از قیمت پارچه متقال رنگی است. قیمت جدید پارچه متقال در سال 98 از متری ده هزار تومان شروع می شود و اغلب تا یازده،دوازده هزار هم به فروش می رسد.

بهترین ارائه دهنده پارچه متقال در بازار جهانی

بهترین ارائه دهنده پارچه متقال در بازار جهانیکارخانه های نساجی و مراکز فروش کارخانه های تولید کننده پارچه متقال در سراسر کشور مراکز معتبر ارائه دهنده پارچه متقال پنبه ای در ایران می باشند. کارخانجات نساجی تولید کننده انواع پارچه در سراسر کشور از جمله تولید کنندگان پارچه متقال با کیفیت در بازار ایران محسوب می شوند. بهترین و مرغوب ترین پارچه متقال در شهر های اصفهان،یزد،تهران و تبریز بافته و سپس در نمایندگی های معتبر فروش و مراکز فروش این کارخانه ها در سراسر کشور توزیع و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

خرید پارچه متری:

این پارچه به صورت عمده در عرض دو متر عرضه می شود و گرماژ این پارچه از200تا320 گرم می باشد. رنگ این پارچه به صورت خام سفید یا شیری رنگ است. ترکیبات پارچه نخ و پنبه می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما