تجارت پارچه ملحفه ای ارزان با سودآوری بالا در کشور

پارچه ملحفه ای که به آن ملافه نیر گفته می شود یکی از پر کاربرد ترین و پر فروش ترین انواع پارچه می باشد. این نوع از پارچه ها دارای رنگ ها و طرح های مختلفی هستند که اندازه های گوناگون تولید می شوند. از این پارچه ها بیشتر برای روکش تختخواب، بالشت، لحاف و … استفاده می شود. شرکت های زیادی در داخل و خارج از کشور وجود دارد که با توجه به اهمیت این نوع پارچه ها اقدام به تولید طرح ها و رنگ های مختلف آنها کرده اند. تجارت پارچه ملحفه ای با توجه به کاربردهای آنها بسیار پر رونق است که افراد زیادی نیز به این کار روی آورده‌اند. 

تجارت پارچه ملحفه ای ارزان با سودآوری بالا در کشور

واردات مستقیم پارچه از روسیه

واردات مستقیم پارچه از روسیه

روسیه یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده انواع مختلف پارچه می باشد. این کشور با داشتن به روزترین و بهترین دستگاه ها اقدام به تولید جدیدترین پارچه ها با طرح ها و رنگ های مختلف می کنند.

به همین دلیل شرکت های زیادی در کشور وجود دارد که اقدام به وارد کردن انواع پارچه ها از روسیه می کنند. این شرکت با استفاده از نمایندگی‌های خود واردات مستقیم پارچه از روسیه را برعهده دارند.

خریدار عمده پارچه ملحفه ای از دبی

خریدار عمده پارچه ملحفه ای از دبی

دبی نیز یکی از شهرهایی است که انواع مختلف پارچه را از سایر کشورهای دنیا خریداری کرده و به روش های مختلف و با قیمت های متفاوت به فروش می رسانند. در این شهر که یکی از توریستی ترین شهر های جهان می باشد انواع مختلف پارچه های ملحفه ای به فروش می رسند.

خریدار عمده پارچه ملحفه ای از دبی آن ها را با قیمت های ارزان تر از مراکز مختلف در این شهر خریداری کرده و در مکان های گوناگون از آن ها استفاده می کنند. 

سرمایه اولیه برای پارچه فروشی در تهران

سرمایه اولیه برای پارچه فروشی در تهران

پارچه فروشی یکی از شغل های که افراد زیادی به این کار روی آورده اند. برای شروع این کار مهم ترین مورد سرمایه اولیه است. این سرمایه برای پارچه فروشی در تهران به موارد مختلفی بستگی دارد که برای اطلاع از آن ها می توانید به نمایندگی های شرکت های مربوطه مراجعه کنید.

فروشگاه پارچه ملحفه ای با قیمت ارزان در سراسر کشور

فروشگاه پارچه ملحفه ای با قیمت ارزان در سراسر کشور

فروشگاه پارچه ملحفه ای در تمام شهرهای کشور وجود دارد که انواع مختلف آن ها را با قیمت های متفاوت به فروش می رسانند. مرکز فروش پارچه در هر شهر بهترین مکان برای خرید ارزان آن ها می باشد.

پارچه ملحفه ای یزد و پارچه ملحفه ای بروجرد دو نوع از بهترین انواع آن ها می باشد که دارای بالاترین کیفیت هستند. این شهر ها با استفاده از دستگاه های جدید اقدام به تولید بروزترین انواع پارچه کرده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما