فروش ویژه پارچه ملحفه ای بیمارستانی در کشور

پارچه ملحفه ای فروش خوبی دارد و این به خاطر کاربرد زیاد آن است که می توان این پارچه را جزو ۱۰ پارچه پرفروش به شمار آورد که معمولا برای بالشت و تشک و… مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید پارچه نخی شما نمی توانید برا اساس زبری، لطافت، نازکی یا ویژگی های این چنین جنس خوب را تشخیص دهید، فقط می توانیند به این نکته توجه کنید که پارچه های پنبه ای مات تر از پارچه های پلی استر است و اینکه پارچه های نخی خاصیت کشی بودن ندارن و چروک می شوند.

فروش ویژه  پارچه ملحفه ای بیمارستانی  در کشور

خریدار پارچه ملحفه ای درجه یک ایرانی در سراسر کشور

خریدار پارچه ملحفه ای درجه یک ایرانی در سراسر کشوریکی از محصولات نساجی بروجرد پارچه های ملحفه ای است. قیمت پارچه ملحفه ای بروجرد همانند قیمت سایر تولید کنندگان بر اساس جنس نخ استفاده شده و عرض پارچه متفاوت است. در سراسر ایران تولیدی های مختلفی وجود دارند که به تولید انواع مختلف پارچه مشغول هستند، اما تولید پارچه نخی و ملحفه ای به خاطر مصرف و کاربرد زیاد به صرفه است.

از پارچه های مختلفی در تولید رو تختی استفاده می شود اما پارچه های نخی به خاطر رنگ و طرح متنوع و قیمت مناسب نسبت به بقیه ی پارچه ها مصرف بیشتری دارند.

فروشنده پارچه ملحفه ای بیمارستانی در بازار ایران

فروشنده پارچه ملحفه ای بیمارستانی در بازار ایرانپارچه های تولید شده معمولا توسط تولیدی های لباس و روتختی و البسه بیمارستانی و …. به صورت عمده خریداری می شوند. معمولا خرید پارچه متری توسط مردم برای مصارف شخصی و دوخت لباس تکی توسط خیاط ها انجام می شود.

پارچه ملحفه ای بیمارستانی جزو پارچه های پر مصرف و ارزان قیمت است که البته برخی از این پارچه ها به خاطر استفاده در بیمارستان ها باید استاندارد لازم برای استفاده در چنین محیطی را داشته باشند قیمت بیشتری دارند. تولیدکنندان پارچه بیمارستانی علاوه بر فروش داخلی در سال های اخیر به صادرات این پارچه به برخی از کشورها اقدام کرده اند.

قیمت پارچه ملحفه ای با ارزش افزوده ۹ درصد

قیمت پارچه ملحفه ای با ارزش افزوده ۹ درصدپارچه ملحفه ای یزد نیز یکی از تولیدات داخلی خوب و با کیفیت است که در بازار کشورمان عرضه می شود. قیمت پارچه های ملحفه ای علاوه بر کیفیت نخ، تراکم بافت به کیفیت چاپ و رنگ آن نیز بستگی دارد. 

برای خرید پارچه ها به قیمت مناسب و کیفیت خوب می توانید به مراکز فروش و نمایندگی تولیدی ها مراجعه کنید و خرید خود را با خیال آسوده و راحت از اینکه جنس کیفیت پایین خارجی را به قیمت بالا خرید نمی کنید خرید کنید.

فروشگاه مدل های گوناگون پارچه ملحفه ای بیمارستانی در اصفهان

فروشگاه مدل های گوناگون پارچه ملحفه ای بیمارستانی در اصفهانفروش عمده پارچه توسط تولیدی ها ونمایندگی های فروش انجام می شود و بازاریان و پارچه فروش ها با خرید عمده با قیمت مناسب با احتساب سود خود شروع به خرده فروشی می کنند.

پارچه های ملحفه ای بیمارستانی در اغلب شهرهای بزرگ از جمله تهران و اصفهان و….تولید و به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما