تولیدی پارچه نخی با قیمت ارزان

تولیدی پارچه نخی امروزه بیشتر نساجی های صنعتی و ماشینی هستند، که پارچه های نخی را در طرح ها و مدل های متفاوت تولید کرده و با قیمت ارزان در اختیار خریداران عمده قرار می دهند.

تولیدی پارچه نخی

تولیدی پارچه نخی

همان طور که می دانید تولیدی پارچه های نخی امروزه نساجی های صنعتی و ماشینی هستند.در این مراکز دستگاه‌های مختلفی وجود دارند که پارچه های نخی را با بهترین کیفیت تولید می‌کنند.
در گذشته تولید پارچه های نخی به وسیله دستگاه های اولیه انجام می‌گرفت و سرعت این کار بسیار پایین بود و همچنین تنوع طرحی در پارچه ها بسیار کمتر بود.
ولی خوشبختانه امروزه تولید پارچه های نخی توسط دستگاه های مدرن و پیشرفته در نساجی ها انجام می گیرد و تنوع طرحی و مدل‌های مختلفی در تولید آنها به کار گرفته می شود.

تولیدی پارچه نخی

خصوصیات پارچه نخی با کیفیت

پارچه های نخی در تناژ و حجم های بالایی در کارخانجات نساجی امروزی تولید می‌شوند.
کیفیت یکی از فاکتورهای مهم و قابل تامل در این نوع تولیدی ها می باشد.
جالب است بدانید خصوصیات یک نوع پارچه نخی بسیار زیاد است و در موارد زیر به آنها اشاره می شود:

  • عدم چروک پذیری بالا
  • دارای حداقل میزان آب رفت
  • مناسب و سازگار با پوست بدن
  • عدم بدن نما بودن
  • خنک، سبک و مناسب تابستان
  • عرضه شده در عرض های ۱۵۰ سانتی متری
  • تولید شده در طرح های مختلف

تولیدی پارچه نخی

پارچه نخی کودری چیست؟

پارچه نخی کودری در گروه پارچه های نخی پرفروش است که به صورت تخت بافته به مشتریان عرضه می گردد.این نوع پارچه نخی که به پارچه نخی ساده نیز معروف است جزو ارزانترین پارچه هایی است که به صورت عمده در بازار موجود است.
این نوع پارچه ها در گرماژ و عرض های معینی روانه بازارهای فروش می‌شوند.معمولاً در تولید این نوع پارچه ها از الیاف پلی استر ویسکوز استفاده می شود.

قیمت فروش پارچه نخی

قیمت پارچه های نخی در انواع و اقسام مختلف از طریق سایت های فروش اینترنتی انواع پارچه ایرانی برای مشتریان قابل دسترسی است. قیمت فروش پارچه نخی در این مراکز برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما