مرکز خرید انواع پارچه ترگال درجه یک

مرکز خرید انواع پارچه ترگال درجه یک ، در سراسر کشور وجود دارد، این مراکز با هدف خدمت رسانی و ارائه پارچه های درجه یک به مشتری ایجاد شده اند.
پارچه ترگال، یکی از پر فروش ترین پارچه ها در دنیا می باشد. این نوع پارچه، به خاطر تنوع رنگی و همینطور جنس خاصی که دارد، همواره مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

پارچه ترگال درجه یک

تنوع پارچه ترگال

پارچه ترگال، در دو نوع اصلی در بازار فروخته می شود، که شامل پارچه ترگال ساده و پارچه ترگال کجراه می باشند. این دو نوع از نظر وزن از همدیگر متفاوتند، علاوه بر این نوع بافت آن ها هم متفاوت است.
پارچه ترگال ساده، به صورت مربعی و پارجه ترگال کجراه، به صورت کج بافته می شود.
پارچه ترگال، رنگ بندی مختلفی دارد، که می تواند یکی از دلایل پرطرفدارد بودن این پارچه باشد. علاوه بر این این نوع پارچه در طرح ها و نقش های مختلفی هم ارائه می شود، که انتخاب مشتری را گسترده تر می کند و قدرت انتخاب، را بالاتر می برد.

پارچه ترگال درجه یک

مصرف پارچه ترگال

پارچه ترگال در موارد زیادی کاربرد دارد. یکی از این کاربرد ها لباس مدارس است. دانش آموزان، به دلیل تحرک زیادی که دارند، نیازمند لباس نرم و راحت می باشند. علاوه بر این لباس آن ها با ید مقاوم هم باشد. کمتر پارچه همه ی این خصوصیات را با هم دارد، اما پارچه ترگال می تواند با ویژگی هایی که دارد این موارد را با هم فراهم آورد.
از مصارف دیگر این پارچه، استفاده ار آن در مانتو های اداری است. خانم های کارمند با توجه به این که مدت زمان زیادی را در اداره می گذرانند، نیازمند لباسی راحت هستند، که چروک نشود، تا ظاهر مرتب آنها حفظ شود. پارچه ترگال، با ویژگی های خاص خود این مشکل را هم حل کرده است.
از این نوع پارچه، در دوخت لباس پرسنل بیمارستان هم استفاده می شود. این پارچه را می توان به راحتی ضد عفونی کرد برای همین در این مورد می تواند موثر عمل کند.
بعضی از انواع این پارچه، نسوز هستند و برای لباس فرم آتش نشان ها هم استفاده می شوند.

پارچه ترگال درجه یک

مراکز خرید پارچه ترگال درجه یک

مراکز مختلفی برای خرید پارچه ترگال در سراسر کشور وجود دارند. تولید کنندگان لباس های فرم معمولا از این مراکز به صورت عمده خرید می کنند، تا هزینه های خود را کاهش دهند.
در این مراکز پارچه ترگال با کیفیت و جنس مختلف عرضه می شود، معمولا قیمت این مراکز کمتر از قیمت این پارچه در مغازه های بازار است. زیرا این مراکز واسطه ای مثل مغازه نیستند و به صورت مستقیم پارچه را به مشتری عرضه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما