پارچه نمدی ارزان/فروشگاه اینترنتی پارچه نمدی ارزان

پارچه نمدی ارزان با بالاترین استاندارد در تولید نمد و دستگاه های پیشرفته ساخته  و تولید شده و در مصارف گوناگون آماده  بهره برداری است.
جهت خرید عمده با مناسب ترین قیمت از درب کارخانه  در اختیار خریداران این پارچه خوب و با کیفیت قرار می گیرد.
لایی سوزنی و نمد صنعتی با در نظر گرفتن قابلیت هایی همچون  مانند کیفیت، جنس الیاف، ضخامت و گرماژ قیمت آن مشخص می شود.
هر مقدار که کیفیت الیاف و نمد بهتر باشد و مواد درجه یک تر باشند قاعدتا قیمت آن نیز بالاتر است.
خرید پارچه نمدی ارزان  قیمت و‌ لایی سوزنی قیمت مناسب را از طریق نمایندگی ها و یا از درب کارخانه تولیدی انجام دهید.

پارچه نمد و انواع آن

پارچه نمدی ارزان و انواع آن

نمد یکی از قدیمی ترین پارچه ها می باشد که بشر و‌انسان ها از ابتدا از آن در مصارف گوناگون بهره می‌جستند.

نمد نوعی از پارچه‌های نبافته یا بدون بافت که تراکم بسیار بالایی دارد .

برخلاف امروزه که آن را در دستگاه ها در کارخانه های پیشرفته می سازند و دستگاه های ساخت و تولید آن بسیار مدرن شده است، در قدیم آن را با دست و با فشار، آب و حرارت می ساختند.

این پارچه ها به گونه ای ساخته شده اند که در آنها شما چیزی به عنوان تار و پود نمی بینید ، این پارچه ها دارای ضخامت های متفاوتی هستند و به همین دلیل دارای کاربرد های مختلفی هستند .از نمدهای دو میل گرفته تا نمدهای ۵ میل که بسته به نیاز شما در اختیار شما قرار می گیرد.

رنگ های متنوع آن سبب شده است که قابلیت ها و آپشن های استفاده نیز بالاتر رود.

هرچه گرماژ بالاتر رود انعطاف پذیری نمد هم بیشتر می شود و بالعکس هرچه گرماژ و ضخامت کمتر باشد پارچه نمد دارای انعطاف پذیری بیشتری است.

از کاربردهای تزیینی برای کودکان گرفته تا کاربرد های صنعتی که نمد صنعتی در این دسته  به کار می رود از کاربردهای نمدها هستند.

هرچند که نباید کاربرد این پارچه را در انواع البسه پارچه نمدی از یاد برد. مانند انواع کلاه، پالتو ، کیف و غیره .

در فرانسه به پارچه نمد بخصوص در البسه و تزیینات فوتر گفته می شود.

در گذشته همانطور که گفتیم  الیاف مصرفی در لایی سوزنی الیاف طبیعی بودند  با دست بشر به وسیله کارهای خاصی که بر روی آن پردازش می شد اختیار خریداران قرار می گرفت ، اما امروزه و در چند دهه اخیر به خصوص به علت استقبال بی سابقه از این پارچه و کارایی فراوان آن و کمبود و گرانی قیمت بودن الیاف طبیعی مانند پشم، مو حیوانات  آن را در درصدهای مختلف با الیاف مصنوعی ترکیب می کند که هم قیمت آن ارزان تر شود و هم مقدار بیشتری از آن تولید گردد.

یکی از انواع مختلف پارچه نمدی ارزان ، نمد صنعتی است که همانطور که از نامش پیداست در صنایع مختلف مانند صنایع ماشین سازی ، صنایع مبلمان و سایر صنایع دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
نمد صنعتی اغلب در دو نوع گرد و لمینت دیده می‌شود و با توجه به کاربرد های نهایی دارای  ویژگی های مختلفی هستند که در تولید آن در کارخانه بر روی آن اعمال می‌شود .

به طور مثال شما می توانید در انواع  نمد صنعتی دو نمد صنعتی مهمتر  را ببینید که نمدهای بسیار معروفی در صنایع هستند یکی ماده نسوز و دیگری نمد فیلتری .

یکی از ویژگی‌های دیگر پارچه نمد معمولاً این است که دیر شعله ور می شود و در واقع تا حدود زیادی ضد احتراق می باشد

عرضه پارچه نمدی ارزان از درب کارخانه

عرضه پارچه نمدی ارزان از درب کارخانه 

مجموعه ما به دلیل آنکه نمد را خود در کارخانه تولید می‌کند به همین دلیل واسطه ها را کم کرده و آن را با قیمت دست اول به دست شما می رساند همینطور اگر شما می خواهید که قیمت ارزان تری را در بازار برای خود پیدا کنید می توانید به صورت عمده خرید بکنید زیرا وقتی به صورت عمده خرید می‌کنید بسیاری از هزینه های تولید حمل و نقل را کم کرده اید و از آن گذشته در طول زمان باعث می‌شود که مدت زمان بیشتری پارچه نمد را در اختیار داشته باشید.
همواره یکی از دغدغه های مجموعه ما این بوده است که چگونه هزینه ها را برای مصرف کننده کم بکند زیرا قیمت پارچه نمدی ارزان هم به نفع ماست و هم به نفع خریدار زیرا با فروش بیشتر سود بیشتری هم شامل حال دو طرف می شود.
با این حال محصولات کارخانه ما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و اعتبار و گارانتی لایی سوزنی و نمد صنعتی ما باعث شده است که صادرات این محصولات در سطح وسیعی به خارج از کشور و بخصوص کشورهای همسایه مانند عراق بسیار فعال باشد.
زیرا ما با اعتبار و همکاری های خود وضعیت حمل و نقل و ارسال و مبادلات ارزی را برای صادرات و تجار بسیار آسان کرده ایم.
خرید از برند نام آشنا و خوشنام ما برگ برنده شما در امر خرید انواع محصولات نمدی خواهد بود .

زیرا علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب محصولات شما خیال شما از بابت تمام مراحل خرید آسوده است.

خرید انواع محصولات نمدی شما می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید و از کارشناسان ما درباره نمد نحوه ارسال موجودی و رنگ ها و قیمت سوالات خود را بپرسید خرید مطمئنی را انجام دهید.

همکاران ما در مجموعه با صبر و متانت  از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰_۱۷ عصر پاسخگوی سوالات و فروش انواع نمد صنعتی و‌لای سوزنی به شما عزیزان در رنگ ها و ضخامت های مختلف خواهند بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما