کارخانه تولید پارچه متقال رنگی با کیفیت مناسب در بازار جهانی

با توجه به اینکه استفاده از پارچه های معمولی در مراکز اپیلاسیون باعث خارش های پوستی می شد، پارچه متقال جایگزین شد. سالن های آرایشی امروزه برای اپیلاسیون از این نوع پارچه بخاطر داشتن الیاف طبیعی نخ و پنبه، استفاده زیادی دارند. این پارچه به علت سبک بودن و دوخت راحت، در تولیدی ها هم کاربرد دارند. مراکز پخش، این پارچه را از کارخانه پارچه متقال تهیه می کنند و آن را بصورت عمده وارد بازار می کنند و در دسترس تولیدی ها، پارچه سرا ها، آرایشگاه ها و…قرار می دهند.

کارخانه تولید پارچه متقال رنگی با کیفیت مناسب در بازار جهانی

خرید پارچه متقال به صورت قسطی

خرید پارچه متقال به صورت قسطیخرید و فروش پارچه متقال بصورت قسطی نیز انجام می شود که البته این نوع تجارت، اغلب در خرید و فروش عمده پارچه متقال صورت می گیرد. تولیدی ها با کارخانه ها و پارچه سراها با مراکز پخش ،قرارداد دارند و  بصورت قسطی پارچه تهیه می کند.

حواله فروش پارچه متقال

حواله فروش پارچه متقال

تولیدی ها و مراکز فروش پارچه متقال، برای واردات پارچه متقال و یا هر نوع محصولات نساجی، نیازمند دریافت حواله از شرکت های موردنظر می باشند. به عنوان مثال به ازای هزینه ای که برای قیمت پارچه متقال اپیلاسیون پرداخت می کنند، حواله دریافت می کنند تا بتوانند در گمرک کالای موردنظر خود را تحویل بگیرند.

بزرگترین کارخانه تولید پارچه متقال رنگی در کشور

بزرگترین کارخانه تولید پارچه متقال رنگی در کشوربرخی از کارخانه ها پارچه متقال خام تولید می کنند و آن را بدون رنگ و طرح وارد بازار می کنند؛  چرا که در بعضی مصارف، مانند اپیلاسیون تنها ماهیت پارچه مهم است نه زیبایی آن.  اما برخی کارخانه ها به تولید پارچه متقال رنگی می پردازند که از جمله کاربردهای آن، ساخت دستمال های گردگیری می باشد. بزرگترین کارخانه تولید متقال رنگی در کشور، با تجهیزات پیشرفته و کادری مجرب به تولید پارچه متقال رنگی می پردازد. این کارخانه، نه تنها در ایران متقضایان زیادی برای دریافت کالا دارد، بلکه برای صادرات  نیز از پتانسیل بالایی برخوردار است.

صادرات پارچه متقال رنگی به ترکیه

صادرات پارچه متقال رنگی به ترکیهتولید کنندگان زیادی وجود دارند که به تولید پارچه متقال می پردازند.با توجه به کاربرد بالای این نوع پارچه، تولیدکنندگان، با توجه با تقاضاهای مختلف از جانب کشور های متفاوت، پارچه ها ی خود را در انواع رنگی، طرحدار و… صادر می کنند. کشور ترکیه از جمله کشورهایی است که به علت زیبایی و دوخت خوب پارچه متقال رنگی، متقاضی وارد کردن این پارچه از ایران به ترکیه می باشد.

فروشگاه تخصصی پارچه متقال رنگی در ۵ طرح زیبا

فروشگاه تخصصی پارچه متقال رنگی در ۵ طرح زیبا

فروشگاه ها یک قسمت از چرخه فروش پارچه متقال هستند. فروش پارچه متقال رنگی مرغوب در انواع مختلف، در فروشگاه ها سراسر کشور صورت می گیرد.یک نمونه از پارچه متقال رنگی، طرحدار آن می باشد. نوعی از قروشگاه وجود دارد که به فروش ۵ طرح خاص می پردازد که از این طریق شهرت بالایی پیدا کرده و طرفداران خاص خودش را دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما